טיפול בדיכאון בעזרת הילינג

טיפול בדיכאון בעזרת הילינג

כתבה: אריאל דנה

פגשתם פעם אדם כלשהו ,לפרק זמן מסוים, בו ולאחריו הרגשתם פשוט נפלא? מרוממים אנרגטית, פחותי כאב ובמצב רוח טוב…בלי יכולת לשים במדויק את האצבע על כיצד או איך זה קרה? התשובה לכך בחלק מהמקרים היא הילינג. אז גם אני לא מבינה עד הסוף איך זה עובד…וטוב שכך, לא נבין במלואו את הנסתר מאתנו אף פעם, אבל הבשורה הטובה היא שזה עובד! נעים מאוד, שמי אריאל וגם אני זכיתי להיוולד הילרית. להעביר דרכי מהאינסוף ברוך הוא, אנרגיית חיים מרפאה, בקלות באהבה ובשמחה. היום ,כבר יודעים שהכול הוא אנרגיה, ברמת דחיסות כזאת או אחרת, אז לא צריך לגלגל עיניים מהמילה הזו, אלא להיפך-לחקור בה לפני ולפנים, כי לשם העולם צועד במהירות. זה העתיד, הנשען על עבר ,שהבין בחוכמת הלב שהכול הוא אנרגיה, בלי המחקרים והמכשירים של היום. למשל מחשבה היא אנרגיה, היא לא קיימת בעולם הפיזי ובכל זאת היא ממשית.
בשונה מהילר,
השמאן , המרפא השבטי, שגר באוהל בקצה הכפר והיה לוקח על עצמו וגופו את מחלת המטופל, הוא נחלת העבר ובלבוליו. הכיוון והזרימה הנכונים לעבודה אנרגטית, הוא קבלה מלמעלה של אנרגיית חיים אינסופית והעברה בצינור, בכלי שהוא אנחנו, הלאה למטופלים. שם כבר גופם ונפשם יודעים איך לנתב ולתעל את מה שצריך לאן שצריך. מצד אחד זה פלא ומצד שני לכולנו קרה שהרהרנו טובות על מישהו והוא מיד התקשר או כתב, ככה זה עובד. דרך חוטים שקופים וקיימים של חיבורים. רק אוסיף שבמפרט שלי, מגע רפלקסולוגי מרפא ושיח טיפולי, הם השלמת הפאזל הטיפולי לשם מכלול שלם.

עכשיו ניתן כמובן לחבר, בין הילינג לדכאון למשל. אם דכאון הוא גם מצב אנרגטי, בנוסף להיותו פיזי ורגשי, אזי בין הדברים הראשונים שחשים בטיפולי הילינג הוא שינוי במצב הרוח הכללי, לטובה! יש משהו מפכה חיות ומרומם באנרגיה שהיא טובה, אפילו שהיא בלתי מוחשית ואולי למרות זאת (: כמו שהמצאות בחברת אדם במצב רוח טוב יכולה בקלות ובמהירות לשנות את התדר האנרגטי בו אנו נמצאים, כך בטיפולי הילינג רצופים וקבועים, השיפור הוא לטווח ארוך ובר קיימא.
אנא בואו להיווכח בעצמכם,

בואו נשים את האמת על השולחן, רובנו לא קמים כל יום עם חיוך מאוזן לאוזן ושיר בלב. החיים מזמנים לנו הרבה ניסיונות ואתגרים, כך שמרבית מהזמן אנו עסוקים בשלוליות ובוץ ודומיו. דכאון, היא כבר לא מילה שנלחשת בחדרי חדרים, אלא להיפך, נסחרת מעל כל דלפק בבית המרקחת הקרוב למקום מגוריכם. אז לאלו מכם שאוהבים חיים טבעיים, אוכל טבעי, לקיחת אחריות רגשית וכוללת ובכלל אורח חיים נקי מהבפנים לחוץ- אני מציעה פה נדבך נוסף בדרך הארוכה והיומיומית לשיפור חיי הנפש-רגש שלנו.
מניסיוני האישי ומניסיון מטופליי, אני יכולה להעיד מגוף ראשון ,על שיפור משמעותי לטווח ארוך אצל אלו שהחליטו,לעיתים בכוחותיהם הרגשיים האחרונים, לקחת על עצמם שינוי. זו מילת המפתח בשיתוף הפעולה ביננו בחדר הטיפולים. שינוי, שווה תזוזה, שווה תוצאה חדשה…

מוזמנים ליצור קשר ב-055-6817644 או להרשם ונחזור אליכם בהקדם

Comments are closed.