טיפול קינסיולוגי לאלרגיה

Kinesiology allergy treatment

מהי אלרגיה?
אלרגיה היא תגובת יתר של מערכת החיסון, תגובה לא צפויה ולא רצויה של הגוף לחומרים הנמצאים בסביבה היומיומית.
תסמיני האלרגיה גורמים פעמים רבות לפגיעה בשגרת החיים ואיכותם ולעיתים אף עלולים לסכן חיים.

מהי שיטת הקינסיולוגיה?
בנוסף לשירותי האבחון והטיפול המקובלים במרפאה לאלרגיה ולאימונולוגיה  ברמב"ם, מוצע גם טיפול באלרגיה ע"י רפואה משלימה, המשלב טכניקות משיטת הקינסיולוגיה היישומית ואייפק.
הטיפול ממוקד לאלרגיה ומעצים את כוחות הריפוי הטבעיים של הגוף.
הוא כולל לחיצות עדינות בנקודות אקופרסורה (ללא מחטים) ונקודות מרידיאנים מרכזיות, שחרור זרימה עצבית ואנרגטית בין המו והגוף, שימוש בטכניקות של דמיון מודרך… ועוד.
בשלב הטיפול מפעילים טכניקות אנרגטיות שונות לפתיחת החסימות האנרגטיות ובמקביל לטיפול, הסימפטומים מתחילים להיעלם.
בטיפול באלרגיות משנים את הזיכרון השלילי של הגוף- על מנת שלא יגיב עוד לגורם שטופל.

האיבחון לקראת הטיפול
האיבחון נעשה ע"י מבחן שרירים- טכניקה המבוססת על ההבנה שלכל דבר ביקום יש שדה אנרגטי ייחודי משלו.
שדה זה מגיב ומשתנה כאשר האדם בא במגע עם גורמים שונים ומושפע גם ממחשבות ורגשות.
אנרגיה היא המזון והכוח המניע את מערכות ואיברי הגוף.
חסימה או חולשה בזרימת האנרגיה, שבאה לידי ביטוי בסימפטומים כלשהם,  תתבטא גם בהיחלשותו של שריר מייצג, הנבחן במבחן שרירים.
במהלך ההערכה, המטפל בוחן את מתח השריר בזרוע המטופל אל מול חומרים, מחשבות, רגשות ורעיונות, החשודים כיוצרי חסימה אנרגטית וכגורמים לפיכך לתגובות פיזיות של אלרגיות ומחלות שונות.
אבחון הטיפול המשלים נעשה בעזרת ביופידבק- משוב ביולוגי השייך למערכת העצבים המרכזית של השריר.

תופעות אלרגיה המטופלות בקינסיולוגיה :
* אלרגיות למזון (חלב,ביצה,שומשום,דגים…)
* אלרגיות לפריחות עונתיות (פריחה של עצים,עשבים ומדשאות)
* אלרגיה לקרדית אבק הבית
* אלרגיות לבעלי חיים
* אלרגיות לעקיצות חרקים (דבורה,צירעה,דבור,יתוש)
* אלרגיה לתרופות אנטיביוטיות

למי מתאים הטיפול?
לילדים מגיל 7 ולמבוגרים הסובלים מהתופעות הנ"ל.

איך הטיפול מתבצע ומי אחראי עליו?
האיבחון הראשוני מתבצע ע"י רופא מומחה באלרגיה ואחות מומחית באלרגיה ובאיבחון קינסיולוגי.
הטיפולים הקינסיולוגיים ניתנים ע"יקינסיולוג/ית.

לעזרה במציאת מטפל/ת בחיפה לטיפול  קינסיולוגי לאלרגיה התקשרו 055-6817644